úterý 22. září 2009

My world...

Většina lidí tady chce najít informace o zakladateli těchto stránek...
Já to ale udělám jinak...napíšu tady jenom jednu věc...jsem lehce výstřední středoškolačka,která žije ve svém světě...=)
Nehodlám tady poskytovat ani moje icq,skype,adresu či cokoli jiného,podle čeho by mě někdo mohl kontaktovat..jediný způsob jak se mnou třeba jenom pokecat je prostřednictvím těchto stránek..=)

Nejsem žádný optimista a nedoufám,že tady budou zástupy lidí protestovat nad touto mojí myšlenkou...vlastně upřímě pochybuji,žhe by semka nějaké zástupy lidí vůbec chodili...ale tak to je jedno..díky všem co si alespoň přečetly tento můj krátky příspěvek z mé už tak dost přepracované hlavinky...:)

Teďka stručně ke stránkám...budu se snažit přidávat sem co nejvíce příspěvků,fotek,obrázků,povídek,...prostě všechno co mě jakkoli osloví a zaujme...ovšem omluvte prosím moji občasnou sklerozu,která se u mě dosti často,i přes můj nízký věk,projevuje...:)

To je asi tak vše co jsem sem chtěla napsat..jelikož se mé nálady velice často mění,tak je možné,žhe ae brzy tento můj,,výtvor"změní...to je ještě uvidí..:)
takže se tu pěkně bavte a mějte se mnou mnoho trpělivosti..
Vaše Lathenee

Žádné komentáře:

Okomentovat