středa 23. září 2009

Amy Lee

ŽIVOTOPIS

Amy má narozeniny 13. prosince 1984 a jeji rodiče se jmenují John (otec) a Sara (matka). Také má sourozence Bratr Robbie (11 let), sestry Carrie (16 let) a Laurie (14 let).

Vlasy: Světle hnědé (teď černé)
Oči: Modré..někdy nosí zelené čočky
Povolání: Zpěvačka skupiny Evanescence
Absolvovala Pulaski Academy v roce 2000
Byla prezidentka školního sboru
Když bylo Amy 6 let, její tříletá sestra Bonnie zemřela. Právě pro ní napsala Amy píseň Hello.
Životní motto Amy je v překladu do češtiny Miluj sám sebe.
Když vyrůstala, její idol byl Michael Jackson
Nemá ráda politiky, ale Arnold Schwarzenegger jí příjde zábavný
Říká, že je: "pouze princezna v rockovém období"
Amy řekla,,Nikdy jsme nebyli náboženská skupina ,ale media to z nás chtějí udělat!"
,,Často pláču, nevím proč ,ale pomáhá mi to, někdy může být smutek krásný"
,,V dětství jsem prodělala jedno trauma(smrt její sestry),pořád se na to pokouším zapomenout"
,,Nechci být Christina Aguilera,chci být Amy Lee,rocková královna,ne královna sexu!"
,,Nedávno mi moje nejlepší kamarádka řekla, že jsem bývala daleko větší rebelka než teď,nevím jestli je to kompliment nebo urážka..“


Podle mě je Amy jedna z nejlepších zpěvaček s nádherným hlasem…

Žádné komentáře:

Okomentovat